luni, 30 mai 2011

Libera sa aleg

      Sunt libera sa aleg...Sa ii aleg pe cei ce ma iubesc ,ce imi sunt aproape...Am fost naiva si totul la inceput mi se parea al naibi de simplu.Nu a fost deloc asa...Am crezut in multi si in multe ...in persoane care le credeam sincere dar intr-un sfarsit m-am ars.Am crezut in prieteni care mi-au intors spatele intru-un final.Prieteni care pleaca si iti ia tot ...Trist stiu...


   Oricum sunt libera sa imi aleg prietenii... ma simt obligata sa suport...ce mi se intampla mie indiferent pentru toti...De ce nu pot la randul meu sa uit de toti??Sunt constienta ca nu pot trai singura..Am ales sa tac si sa indur sa tratez cu indifernta tot ce nu imi convine ,tot ce ma indispune.Stiu ca in lumea mea pot zbura libera fara ca cineva sa imi taie aripile ...
   O viata de cacat(scuza-ti expresia).Cand am nevoie de ei nu sunt.Nu pot fi indiferenta tot timpul pentru ca ani  trec,poate nu multi ma inteleg,dar vreau sa fac schimbari sa imi fac ordine in viata.Nu voi uita nimic si pe nimeni.Suna cam razbunator !Recunosc!
   Fug din lumea asta dura pentru ca toti sunt prea egoisti si nu pot sa ma descarc.Peste tot minciuni!Toti lupta pentru putere,pentru bani,pentru a avea o familie doar pentru a o avea.O lume parsiva ,in care te simti obligat sa lupti cu aceleasi arme ca si ceilalti,obligat sa folosesti razbunarea pentru a te simti implinit.
Fiind mici ,trebuie sa incepem cu atat cat putem duce,crescand pe zi ce trece.


Sunt libera sa aleg...


   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate