miercuri, 29 iunie 2011

Simplu gand

   Acum cateva zile cineva mi-a spus ca singura persoana importanta din viata mea sunt chiar eu.Am realizat ca avea foarte mare dreptate.
  Am uitat sa imi amintesc de acele lucruri care ma fac sa vibrez ,care imi dau puterea de a merge mai departe.Nu vreau sa fiu doar o marioneta controlata de cei din jurul meu...o marioneta care sa isi duca existenta cat mai politicos cu putinta. 
  Nu m-am apreciat corect pe mine insumi.Nu am avut grija de mine,m-am lasat mereu pe locul doi,trei in topul prioritatilor zilnice!
  Intr-un loc in mine am pastrat tot ce imi facea rau...am pastrat persoanele care nu meritau sa imi fie alaturi...
  Eu sunt acea persoana care spune ,,DA'' chiar daca simte ca ar trebui sa spuna ,,NU''.Acea persoana care incearca sa ii multumeasca pe toti chiar daca nu este rasplatita...chiar daca cei pe care ii ajuta ii dau cu sutu-n fund intr-un sfarsit.
   Chiar daca nu arat ce simt celor din jurul meu...nu le spun cuvinte gen : ,,Te iubesc!''...am sentimente pe care de cele mai multe ori eu sunt singura care reuseste sa le inteleaga...Cuvintele nu sunt niciodata de ajuns pentru a exprima ceea ce vreau cu adevarat...fara aceste sentimente as fi doar un simplu robot...
   Ma invart in cerc ce este drept.Ma cuprinde teama ...teama sa ma las iubita...si sa iubesc..teama sa le ofer iubire celor din jurul meu...imi este din nou teama...
  Sunt prea fragila...prea sensibila ...atunci cand aripile imi sunt rupte imi este teama ca nu voi mai putea invinge greutatile...teama ca nu voi mai putea zbura niciodata... 

6 comentarii:

  1. Singurele sentimente pe care le simte omul in viata sunt frica si dragostea:]. Parerea mea.

    Sa nu-ti fie frica,
    pentru ca de fiecare data,
    cineva e acolo,
    sus sau jos,
    oriunde vrei tu sa fie...
    Si-ti va da aripi noi,
    sa poti sa zbori iar,
    catre el, sau cat mai departe,
    sa nu-l mai vezi niciodata...
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult de tot ganduri.aruncate.pe.net:*>:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos :X :X imi poti da si mie id tau :o3 ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Scrii asa de frumos....:x

    RăspundețiȘtergere
  5. Ii vei iubi dar ei mereu iti vor intoarce spatele...si atunci cand te astepti mai putin unele persoane te ajuta sa zbori, iar apoi cad si ele si continui singura! ;)

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate