luni, 20 iunie 2011

Degeaba imi spui


 Cand e momentul sa spui ,,te iubesc?”...poate niciodata sau poate intotdeuna …dar niciodata nu o spune prea repede…s-ar putea sa sperii toti fluturasii din stomacul meu...spune-mi ca ma porti in gand mereu,ca toate visele noastre vor deveni realitate,ca vei fi aproape de mine...dar nu imi spune ca ma iubesti...pentru ca nu o sa te cred...cel putin nu acum.
  Vreau sa imi dovedesti ceea ce spui.Am indoieli .As vrea sa te cred,sa ma las prinsa in jocul tau,sa fiu dependenta de tine,sa incep totul de la zero ,dar nu prea am motive serios... calvarul prin care am trecut ma face sa numai cred in cuvinte...sti cum sunt eu si altfel nu am cum sa fiu.
  Ma tem sa nu ma ranesti,sa nu fugi atunci cand voi avea nevoie de tine,sa nu uiti toate clipele pe care le-am petrecut impreuna.Poate tu nu ai nicio vina!
  Nu ma speria..mai acorda-mi putin timp...lasa-ma sa ma gandesc bine la ceea ce vreau si daca fac fata ...Nu vreau ca acum sa imi dai tot ,ca mai apoi sa-iei tot si sa devi doar un vis ireal...

3 comentarii:

  1. Pentru a spune " te iubesc" e nevoie sa simti pt cel de langa tine sentimente profunde,si sa simti de-a binelea cand spui acele cuvinte te iubesc foarte importante in viata noastra.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru a spune te iubesc,este nevoie de un singur pas...dar ai grija la ce gandesc baietii :)) si daca nu esti sigura,opreste-te inainte de a te rani pe tine insati!

    RăspundețiȘtergere
  3. stiu la ce se gandesc baietii:))o sa am grija ms:*

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate