miercuri, 8 iunie 2011

Pot zambi

   Astazi a fost o zi foarte ciudata...Ciudata pentru ca m-am simtit extrem de bine...Nu m-am mai simtit asa de ceva timp.Pentru inceput am zambit,am fost cu zambetu pe buze.In ultimul timp pot spune ca am fost retrasa ,trista,plictisita de viata asta...Ma bucur nespus de mult ca pot zambi din nou chiar daca nu voi zambi zi de zi.Cei din jurul meu mi-au dat de inteles ca merita sa zambesc macar pentru o zi ,sa nu stau inchisa in casa si sa ma distrez.
  Cand am ajuns la liceu chiar nu mi-a pasat de comentariile colegilor.Nimic si nimeni nu a reusit sa ma faca sa ma simt prost chiar daca au incercat ,pentru ca de dimineata mi-am propus sa fiu indiferenta.

   Prietenele mele au reusit sa ma faca sa ma simt bine.Am ras pe saturate.La ora de sport,adica pe la ora 07:30 stand pe banca ,Mihaela a scos niste perle=)).Doamne...Si-a amintit un cantecel pe care l-am invatat in generala:,,Floare de colt'',insa ea vroia sa scoata o versiune mai noua in engleza:)).O strofa suna ceva de genu: ,,You,flower of colt/Miracle of bolts,/Bla bla bla star /My darling!!! A fost super tare.
   Ele sunt singurele care ma fac sa rad ,sa zambesc,care imi sunt alaturi mereu chiar si atunci cand sunt stresanta,moracanoasa ,cu capu'n nori intr-un cuvant mereu.Va ador:X

3 comentarii:

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate