joi, 30 iunie 2011

Prima leapsa:X

   Multumesc ,,piticutza '' pentru leapsa:X


1.)Ce te`a determinat sa iti faci blogul?
 
  Pai in primul rand imi doream de mult sa am si eu unul.Am vizitat multe bloguri si mi s-au parut interesante. In al doilea rand m-au determinat starile prin care am trecut in ultima perioada si am sperat ca avand un blog intr-un fel anume ma descarc ...

2)Scrie  3 lucruri care iti plac

Pai...amintirile frumoase,discutiile cu prietenele si umorul:X 

3)Ce iti plake sa postezi pe blog?

Pai depinde cat de bine dispusa sunt in ziua respectiva

4) Caracterizeazate in 2 randuri

Pai sunt o fire sensibil,prietenoasa si foarte foarte timida... sunt destul de comunicativa...suparacioasa insa imi trece repede:)),norocoasa  si putin ciudata:)


5)Ce ai vrea sa schimbi la blogul tau?

Cred ca ar trebui sa scriu si postari mai vesele ...



Multumesc>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate