vineri, 17 iunie 2011

Vacantaa!

   In sfarsit a venit vacanta de vara!De cand o astept...Si uite ...a venit si aceasta zi.De acum gata cu stresul,oboseala,invatatul,obligatiile scolii s.a.Oficial nu mai sunt boboaca.Pot spune ca a fost un an teribil,dar in acelasi timp placut pentru ca am avut experiente destul de placute.
Adevarul este ca la inceput acomodarea cu colegii si cu profesorii a fost destul de grea insa totul a trecut.
   Am participat si la mapamond.A fost super.Cea mai tare zi din viata mea.Cand m-am vazut in spatele scenei tremuram toata.Am trecut prin tot felul de stari:bucurie,teama si nebunie...Pfff ce amintiri frumoase.
  S-a mai dus un an din viata mea!Ce repede a trecut timpul.A fost un an greu pentru ca m-am schimbat.A aparut  adolescenta rebela,luptatoare impotriva regulilor ,,invechite'',a obligatiilor scolii,a viitorului propus de parintii.Uneori m-am simtit manipulata avand tendinta de a renunta la tot(mai ales)la a invata ceva.
  Am terminat anul cu note destul de bune in ciuda faptului ca nu m-am simtit in largul meu,deci pot spune ca sunt multumita  de rezultatele mele.
 In fine ...Gata cu scoala..Este timpul pentru : A VENIT VACANTAAA!!! 

2 comentarii:

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate