joi, 7 iulie 2011

Forget-me-not

  Nimic nu merge asa cum eu as fi vrut...asa cum eu vreau inca...Credeam ca lucrurile vor sta altfel,insa cred ca m-am grabit sa trag concluzi...Inca un lucru tipic mie...
  Credeam ca daca va aparea cineva in momentele astea imi va fi mai usor.Din contra imi este din ce in ce mai greu ,iar eu sunt pe zi ce trece tot mai confuza.Nu stiu ce vreau cu adevarat...nu stiu ce simt pentru acest ,,cineva''.Simt ca sunt a nimanui,dar in acelasi timp refuz sa cred asta.Ma incurc in explicatii.Nu gasesc motivul pentru ceea ce simt ...si da stiu ...sentimentele nu au nevoie de explicatii sau de motive.
  Sunt o prizoniera a propriei mele lumi.O lume creata de mine,unde speram ca totul va fi mai bine.M-am inselat si mi-am dat seama prea tarziu...mult prea tarziu.Am devenit prea plictisita si indiferenta.Unde au disparut toate?Cum de se poate?Ei bine...se poate...Am descoperit si eu intr-un sfarsit...
  Continui sa ma mint : ,,Incepe sa imi placa de el''...Ma mint doar pentru a nu pune punct...doar pentru a nu ceda,pentru a nu da cu piciorul acestei ,,relatii'' daca ii pot spune asa ...Nici macar relatie nu stiu daca este...
  Refuz sa cedez.Continui sa sper ca ma voi acomoda,ca ma voi indragosti de el...Sper sa fie ceea la ce eu visez...Undeva in mine ceva imi spune ca am nevoie de timp...ca nu ma voi indragosti prea curand de el... ca o sa dureze un timp pana totul va fi Ok.
  Imi pare rau ca te fac sa treci prin asta...Eu sunt complicata...Si daca m-ai cunoaste cu adevarat ti-ai da seama ... nu sunt asa cum par.Par vesela insa port o masca pentru a scapa de intrebarile celor din jurul meu...sper sa ma intelegi.Daca vei vrea ,,sa pleci'' te inteleg!Sincer ,chiar te inteleg!Poate tu iti doresti altceva...ceva de care eu continui sa fug.Vezi?!...sunt asa de nehotarata...NU ma inteleg eu insumi...Oare tu cum mai putea intelege?!
  Totusi ...Iti multumesc!!Mi-ai redat cateva zambete pe chipul asta plictisit si indiferent.Ador sa ma imbratisezi.Stii...iti aduci aminte cand zile trecute te-am strans puternic in brate si tu mi-ai spus ca te strang prea tare?! Aveam nevoie de acea imbratisare...aveam nevoie de protectie.Probabil te-am luat prin surprindere.Nu stiu de ce in preajma ta mintea imi fuge de colo colo si zambesc fara motiv...Si tu ai facut asta de cateva ori.Oricat as vrea saruturile si imbratisarile nu sunt suficiente pentru ca eu sa fiu convinsa ca ,,incepe sa imi placa''.
  As vrea sa iti pot spune tot ce simt...Te iubesc!!...Te iubesc in felul meu! 
   Sper sa inteleg ce se intampla cu mine.Sper sa ajungem acolo unde ne dorim amundoi...Nu vreau iluzii...Vreau  sa cred ca exista Un nou inceput ...

5 comentarii:

  1. Hey,viata e ca un joc,azi castiga ea,maine tu!Nu mai fii trista!Trebuie sa ne obisnuim ca nu putem avea tot ce ne dorim!Te inteleg.asa eram si eu nehotarata,dar sa stii cand nu va mai fii iti va fi dor de el si ii vei simti lipsa!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Denisaaa:):*Sunt constienta ca imi va lipsi si ii voi simti dorul...Tocmai de asta nu vreau sa il parasesc...pentru ca stiu ca il iubesc,dar in modul meu:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Heyy! Mi-a palcut postul..nush parca uneori in unele vorbe ma regasesc. Si Denisa are dreptate viata e un joc, un lucru aproape un simplu nimic iar tu doar ceva animat de cate un zambet si impietrita de o lacrima. Si iubirea...e ceva neinteles uneori...doar faza e ca incearca sa-l intelegi poate sa-l descoperi si sa vorbesti cu el,intr-un mod mai usorva fi mult mai simplu asa...situatia e asemanatoare crede-ma....si ai dreptate,fiecare in felul sau! Dar ar putea fi diferenta din a-l iubi cu adevarat si a crede asta....insa o sa iti dai seama numai atunci cand o sa fitit departe. O sa vezi ce ai simtit cu adevarat si daca e decizia pe care o vrei,cu timpul vei scapa de toate acele sentimente. Dragutz postul

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu trebuie sa fii suparata . Poate nu e potrivit pt tine . Cand vei gasi persoane potrivita vei fii cea mai fericita . :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @[*¤* ζæฬ`яღ җ α...•.★*.) : multumesc mult:)Ai atata dreptate:(O sa tin cont de sfaturile talesunt sigura ca ma vor ajuta mult:*
    @Andreea :Multumesc pentru sprijin ca de obicei:*

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate