luni, 25 iulie 2011

Last question

     Oare chiar acea prietenie a existat vreodata?!Este inca un fleac la care ma gandesc...inca unul printre multe altele.Poate am uitat sa imi cer scuze...Imi pare sincer rau!Dar stiu ca asta nu va schimba cu nimic situatia in care ne aflam.Mi-am dorit mereu ca tu sa ma vezi asa cum sunt,si poate ai facut-o insa este prea tarziu.Nu te acuz de nimic.Eu sunt cea cu visele si sperantele tu esti doar realista...cea care imi scoate ochii de fiecare data cand ma ia gura pe dinainte.Sufar enorm si cred ca nu ai idee cat de naspa ma simt.Nu regret nimic chiar daca a fost o simpla farsa.Mi-as fi dorit ca nimic sa nu se fi intamplat.Sa asteptam amundoua acea zi in care asa cum spuneai tu in gluma ,,vei creste mare''.Imi aduc aminte tot.De atunci pana acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate