duminică, 10 iulie 2011

Let me cry

   Mereu ai fost mai presus de lacrimile mele...Precum o bariera...Mi-ai sters prima lacrima crezand ca va fi mai bine...Ei bine nu!Let me cry!...Simt ca trebuie sa fac asta...
   Vreau sa ma inec in propiile mele lacrimi!Nu vreau sfaturi!Nu vreau sa imi spui:,,Vom trece si peste asta!''.Nu vreau toate astea!
   Azi vreau sa imi las lacrimile libere...Este singura mea sansa de a ma linistii!De a ma impaca cu gandu ca totul este ceva firesc!Vreau doar sa raman singura,privind in gol,gandindu-ma la nimicuri.Nu iti cer decat sa raman intiparita in mintea ta zambind asa cum am facut prima oara...Acel zambet inocent si larg pe care tu il iubesti ...
   Un singur minut plangand...Incerc sa fug...sa uit...sa o iau de la inceput...
   Cateva lacrimi vor fi suficiente...Nu este ceea ce imi doresc...Pana si eu imi dau seama ca ma amagesc singura...Tocmai de asta nu ma pot opri nici macar pentru o clipa sa ma gandesc daca am reusit sa ascund noptiile nedormite...
   Degeaba ma prind de sperante...In zadar...Lacrimiile curg una dupa alta...Toate astea fac parte din momentele mele...Si le cunostii...Ma cunosti...Cunostii datile cand te respingeam fara motiv...Cunosti noptiile cand am invatat razand sa mint...Nu pot fi ceea ce imi doresc!...
   Nu sunt decat amintiri dureroase scoase la suprafata.Ma doare cand ma privesc in oglinda avand ochii inlacrimati...Dar este tot ce pot sa fac!
   Este tot ce vreau! Let me cry! 

    

4 comentarii:

  1. Plângi cât vrei tu, atâta timp cât după ce vei plânge te vei simți cu mult mai ușurată. Așa e de obicei, prin plâns, prin împărtășirea sentimentelor devenim mai ușurați.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai mare dreptate dar nu trebuie sa plangi decat pana te descarci si pe urma sa treci cu bine peste asta si sa iti ascunzi lacrimile dupa zambet , nu :(( ci :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Plangi...Descarcate!!!!Este cel mai bine!

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate