joi, 28 iulie 2011

Thank you

   Am fost nedreapta in tot acest timp si imi pare sincer rau.Am crezut ca te voi ura mai mult daca voi sterge amintirile frumoase si intense.Ei bine nu...Unele amintiri si sentimente chiar nu pot fi sterse ...pentru ca nu vreau.A ierta inseamna cu adevarat sa imi amintesc ca eu nu sunt razbunatoare.Nu eu nu sunt asa!Inca exista acele clipe dupa care eu sfar si inghit in sec.Probabil nu vor fi singurele amintiri...alte personaje ,alt decor...sti doar...finalul nu este asta!
  Revin in trecut si ma las purtata de  saruturile daruite de tine,de tot ce am pierdut si inca iubesc!Inlacrimata deschid ochii si revad acei copii ce pierdeau notiunea timpului imbratisati .Imi aduc aminte de noi,de privirile intense,de problemele pe care reuseai sa le alungi,de noptiile in care adormeam cu capul pe tine.
 S

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate