vineri, 8 iulie 2011

A trecut?!

   Mi-a luat minute,ore,zile,luni si chiar ani gandindu-ma daca totul chiar a trecut.Gandindu-ma ca ar putea fi doar imaginatia mea bogata.In prezent nici eu nu stiu...
   Stiu ca totul a lasat rani adanci...foarte adanci...rani pe care timpul nu prea le-a ajutat.
   Oare a trecut totul?Oare au trecut acele stari in care eram cu nervi la pamant,acele clipe in care urlam de durere si ma tavaleam pe jos,acele cuvinte care imi rascolesc si acum sufletul,acele atingeri care mereu cereau mai mult decat o simpla imbratisare,acele zile in care ma trezeam plangand in hohote,acele sperante ale copilei din mine care spera ca visele ei vor deveni realitate?!Oare au trecut toate?!
As vrea ca cineva sa imi explice ce si cum,de ce si pentru ce...Insa nu este nimeni.Nimeni nu ma cunoaste mai bine decat eu insumi...Mor cand toti imi dau sfaturi ,insa ele nu ma mai ajuta cu nimic.Frate!de ce imi este atat de greu sa cred ca eu nu m-am schimbat ...ca sunt acceasi...ca ei sunt cei schimbati?.Dar cum pot face asta cand toti tipa si imi spun :,,Danyela esti schimbata!''?!.
   Am avut...am pierdut.Am avut sanse de a uita totul si de a o lua de la zero, insa am dat cu piciorul.Am pierdut persoanele dragi mie ...Odata ce m-am desprins de trecut m-am desprins si de ele.Nu stiu daca am procedat corect si nici nu imi doresc sa aflu. 
 Am o mie de motive sa cred ca totul ma aduce inapoi in trecut de parca sunt un actor ,avand un rol cat se poate de prost ,iar filmul se deruleaza zi de zi.Sunt satula pana peste cap.Ma inec in sperante,vise ,clipe si necunoscut... 
  Exista cineva sa ma inteleaga cu adevarat?!
 

7 comentarii:

  1. Uneori trecutul doare mai tare decat crezi .
    Insa exista o vorba : trecutul face parte din viata noastra si trebuie sa ne mandrim cu el . :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Trecutul e ceva ce duci mai departe,ceva de care iti amintesti in unele clipe si care te raneste cel mai mult! Ranile trecutului se schimba greu cu scurgerea timpului. Daca vrei sa mergi inainte...numai privi inapoi, iar daca vrei sa mergi inainte si sa nu uiti,incearca sa iti astamperi un tipat cand ele te vor face sa suferi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa lasi totul in urme,sa inveti sa traiesti din amintiri...

    RăspundețiȘtergere
  4. urma*
    scuze de greseala...

    RăspundețiȘtergere
  5. @Andreea:ai dreptate:)
    @[*¤* ζæฬ`яღ җ α...•.★*.) multumesc mult :)voi tine cont
    @Denisaaa:multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca blogul tau e unul dintre cele mai frumoase pe care le-am citit al tau si 1001 zile de vacanta suntet pe primele doua locuri

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate