joi, 4 august 2011

Let me feel you

 Vreau sa te simt si inca te doresc!Sa ma pierd printre saruturile pasionale ,sa ma atingi si sa ma duci pe culmile pasiuni.Te-am asteptat,m-ai dezamagit acum ai gasit o usita de a veni inapoi.Ma crezi ca nu te vreau?!Da...asa cum ti-am mai spus esti ,,bun'',baiatul imperfect pe care candva il adoram .Insa toate astea erau candva.Le-am lasat acolo unde le este locul,in trecutul ala indepartat pe care ai avut grija sa mi-l lasi drept amintire.
Adevarat am avut grija sa ma schimb fizic destul de mult...dar sti...poti avea incredere in mine?Eu nu as avea...M-as putea razbuna extrem de usor.Insa pentru ce?Doar pentru a reinvia ceva ce nu vreau?Da.Mor de nerabdare sa te vad,sa te privesc cum ma masori din cap pana in picioare,cum ma strangi in brate.Par nebuna nu?Ei bine.In 2 ani lumea se mai schimba.Tu esti acelasi convingator si pretentios pe care l-am cunoscut deja.Mi-a fost dor sa te aud intrebandu-ma daca iubesc pe cineva.Sti de cand astept toate astea?!Nu nu sti.Nici eu nu stiu.Cert este ca te vreau dar stiu ca a doua zi te vei transforma in acelasi strain care m-a avut .Nu ai idee cat de rau imi pare ca m-ai cautat...scuze de fapt eu sunt cea care te-a cautat.Insa am facut-o din placere.Din placerea de te vedea cum incerci sa ma vrajesti.Ai mai facut'o ,o vei mai face insa cunosc replicile si ceea ce vrei cu adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate