sâmbătă, 27 august 2011

Pas in doi

   Prea firava si inocenta pentru a-mi lua zborul din aceasta colivie pierduta in timp si spatiu.Prea tarziu pentru a invata sa urasc,pentru a-mi putea pastra sensurile vitale.Nici macar nu stiu ce caut aici,in patul asta incolacindu-ma de durere ,dezbracata la propiu ,fara lacrimi,in intuneric auzind mii de voci ce ma tulbura.Azi...aici imi leg in lanturi nebunia ,luptandu-se pana la moarte ca emotiile ce ma incearca sa nu ajunga acolo unde ar trebui.Acum sunt doar eu...insa ceva este in plus...a da ...singurul rand scris de un anonim ce ma tot bantuie.
   ,,Daca am gresit iubind cumva...Iarta-ma!->Anonim''
    Vezi tu este inevitabil!De asta caut clipe ,ore si inimi.Parca aceste vorbe dor,sunt dureros de dulci...si totusi las cicatrici.Tot un anonim ma retine aici.Esti tot ce am nevoie pentru a nu disparea atunci cand sunt doar o ispita,atunci cand voi gresi din nou.Las tot in dezordine si fug in mijlocul starzii...Deziluzii...I miss you...I need you ...I love you Anonimule!Eram sigura!Ceva din mine stia ca aici ne vom intalni .Sufletul nu ma lasa sa imi bat joc de persoanele care tin la mine cu adevarat, neinteresat...esti unul dintre ele...Acum ca suntem unul in fata altuia eu gresesc fie ca vreau sau nu.Eu sunt cea prostuta care are nevoie de ajutor pentru a face primul pas.A venit randul tau.Totul depinde doar de tine.E jocul tau!
  Ma prinzi de mana,ma privesti cu coada ochiului si totul devine magie.A fost primul pas in doi!O simpla sansa si nu ma vei dezamagi.Odata cu tine m-am schimbat si eu...

8 comentarii:

  1. ,,Daca am gresit iubind cumva...Iarta-ma!->Anonim''

    Iubirea nu este o greseala. Dragutz postul..m-am regasit printre atatea. :-* pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Firava,iubita,inteligenta..astea sunt calitatile pe care le admir cel mai mult la tine.Nice post!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Cât de frumos ai descris această poveste de dragoste! Îmi place foarte mult postul, romantico!

    RăspundețiȘtergere
  4. [*¤* ζæฬ`яღ җ α...•.★*.) : me too:*
    @Raisa:iar m-ai facut sa zambesc :)
    @Lamaitza:Ma bucur ca iti place,cu toate ca mie la inceput mi se parea ca iese din peisaj:))Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place atat de mult, Daniela:X
    Scrii grozav, dar persoana ta este mai grozava decst felul in care scrii:x
    Felicitari!>:d<

    RăspundețiȘtergere
  6. Odata cu El te`ai schimbat si tu...frumos,fiecare se schimba mereu,indiferent de situatzie,atunci cind apare o persoana noua in viata noastra,totul se schimba.O postare minunata,scrisa cu suflet,cuvinte in care m`am regasit si eu.Frumos.

    RăspundețiȘtergere
  7. @kyky:Uhh...:XMultumesc:*
    @a.Lina:Ma bucur de vizita:PAi dreptate:*Multumesc

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate