sâmbătă, 3 septembrie 2011

Plese remember !

    In ciudata tuturor cuvintelor urate pe care ti le-am spus...Please remember!
    Nu am fost prieteni ...ci doar doi amici straini din amintiri confuze ce acum danseaza.De ce era asa?Pentru simplu fapt ca sufletele pereche raman,iar chipurile dispar .Eram salvati de prezentul furat in saruturi si atingeri tandre.Aminteste-ti acele clipe cand hoinaream prin locuri de noi stiute,ce altadata pareau atat de calme.Cand eram adolescentii aia rebeli ce fugeam cu noptiile de acasa doar pentru a sta la inaltime,pe acel zgarie-nori unde priveam Rasaritul.Era timp pentru toate...Cand ma luai in brate si ne invarteam minute in sir,cazand unul peste altul si razand cu gura pana la urechi.Cand prefeream sa stam ascunsi intr-un loc singuri lasand dezamagiri in urma.Indiferent cat am gresit.Am realizat ca suntem prea mici pentru lumea asta.Ca traind din vise parea mult mai simplu.
   Si...Prima zi de vara ...impreuna cu mainile unite holbandu-ne unul in ochii ceilalti.Diminetiile cand ma trezeai doar pentru a-mi auzi vocea.Aminteste-ti de mine atunci cand vei zambi,cand vei iubi din nou,cand vei imbratisa,cand nu vei intelege ce se intampla in jurul tau,cand vei vedea patul gol,cand m-ai iertat.
  Aminteste-ti noptiile petrecute sub dus...cand dansam in ploi,cand as putea fi din nou iubirea ta.Vreau doar sa sti ca pentru 3 secunde am regretat.Ca am fost fericita cu adevarat desi ma grabeam sa fac lucrurile sa nu conteze pentru a evita o noua durere.
  Aminteste-ti ca toate astea vor fi sacre.Please Remember!
   

11 comentarii:

  1. Crezi oare ca are cum sa uite ? Eu nu cred. Sunt unele lucruri care nu se uita niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am fost prieteni ...ci doar doi amici straini din amintiri confuze ce acum danseaza.
    ce frumos ai spus=o.:x

    RăspundețiȘtergere
  3. @AndreeEa:nu...nu cred ca va uita.Am ramas putin surprinsa cand zilele trecute si-a adus aminte un amanunt mic pe care eu l-am uitat...
    @Denisaaa:Multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Uneori doar amintirile ne tin in viata..doar ele ne fac sa vedem calitatile unei persoane si sa o apreciem pe aceasta,sa ne para rau pentru ceea ce am facut.<3 Superba postarea:x!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am invatat ceva esential. Cand sunt deprimata, si cred ca lumea se va prabusi peste mine, trebuie sa ma hranesc neaparat. Dar nu din orice. Din amintiri frumoase si urate, din realizari si decaderi. Din greseli.din adevaruri si minciuni! E tot ce ma tine in viata...
    Hugs,
    Kyky:]

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu cred că o să uite pentru că, oricât am spune noi că băieții sunt mai prostuți și au o minte de găină, undeva, în adâncul lor, întotdeauna își vor aminti că odată au împărtășit un sentiment profund cu o persoană foarte specială, te pup :*


    P.S. ți-ai schimbat imaginea de fundal, se asortează foarte bine cu posturile pe care le scrii :)

    RăspundețiȘtergere
  7. *Lamaitza:Asta mi-a spus si el:)
    Multumesc:*Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  8. ".Aminteste-ti de mine atunci cand vei zambi,cand vei iubi din nou,cand vei imbratisa,cand nu vei intelege ce se intampla in jurul tau,cand vei vedea patul gol,cand m-ai iertat"

    Atunci cand ne iarta si isi amintesc,regreta si poate ca se intorc inapoi,dar merita uneori sa-i iertam?Sunt unii care merita si altii nu,dar trebuie sa avem grija,pentru ca ne dam greu seama de acest lucru

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate