joi, 17 noiembrie 2011

Fuck it..I'm young!

    Sunt mult prea mica pentru a-mi auzi strigatul.Iubirea ta e pura ,dar tu nu intelegi ca viata asta imi apartine mie.Adesea te-ai grabit sa ma opresti de la educatia ciudata..M-ai oprit in loc atunci cand eram in graba si m-ai ascultat de prea putine ori pentru a sti ca sunt tanara.La dracu cu toate astea.Stiu ca reusesc sa te calc pe nervi.In lumea ta fara defecte functionau numai acele fapte care sa te faca sa te simti dominat.Lasa-ma libera.Da-mi drumul ,nu auzi?Fata ta mica de acum poate decide pentru ea..si pur si simplu nimic nu va mai fi la fel.Nu imi place sa stau in bratele tale pentru ca ele se raresc.Nu imi place sa primesc jumatati de masura in semn de afectiune..Si nu imi place nici sa ma urmaresti.Tu nu imi poti falsifica gandurile si miile de pagini scrise intr-un caiet.Ai idee cate vieti se nasc pe hartie?Hey!Vorbesc cu tine.
    As putea trai cu iluzia ca pari sa te misti usor.Este singurul mod de a vedea lucrurile limpezi.Inceteaza in a-mi atinge obrazul cu mainile tale patate..ma face sa raman fara suflare.Ar trebui sa iti inchizi ochii pentru ca iti voi sparge ochelarii sub forma de inima.Intelegi?Viziunile mele sceptice nu vin din frica,doar incerc sa ma declar ocupata pentru indoielile mele.La dracu!Sunt tanara.E mai mult decat propria ta persoana,mai mult decat mine.E singura speranta cum ca-mi va fii mai bine.Pentru ca nu ma cunosti,nu te cunosc nu ai  de unde sa stii ce vreau eu sa aud...pentru ca tu ..nu le ai cu sentimentele astea,emotivule.
   Ce te face sa crezi ca eu cand asta afirm gresesc?

10 comentarii:

  1. Puternic mesaj şi un pic dur faţă de ceea ce ne-ai obişnuit, dar tot sufletul tău romantic se ascunde şi în spatele acestor cuvinte care denotă sentimente din ce în ce mai dominante. Ai grijă de tine:X Şi bravo;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Toti ar vrea sa fie proprietarii vietii noastre.Zau asa,nu ei domina totul..

    RăspundețiȘtergere
  3. @Miss Rose : Tnx:*
    @MiiutaChan:Eh,incetul cu incetul imi ascund partea buna si intervin aceste mesaje dure..Iti multumesc la fel!
    @Raisa:Corect:)!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cel mai frumos dar pe care ni-l face Dumnezeu este tineretea, care inseamna la om ce inseamna aripile la pasari. Sa nu radem niciodata de aripile noastre, chiar daca sunt de albatros sau de inger, ci sa invatam sufletul sa le foloseasca.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ionelmuscalu:Wow...frumos spun.!Si asa este :xCopilaria este super bonuss!

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate