joi, 24 noiembrie 2011

Walk the red carpet

     Ce mai conteaza ca am cearcane la ochi...oricum nu vei observa.Pasind tot mai indecisa catre ce va fi ,las tot ce'i mai frumos inapoi.Ochii tai mari din departare ma fac sa vad diferentele clare,nu aveam nicio legatura.Imi este teama sa pasesc spre locul unde psihicul meu se prabuseste ca din zbor.Fiecare lucru pe care l-am construit va va face sa intelegeti ca prezentu' e pur si simplu rezultatu' din trecut.Calc intr-un labirint care e plin de coridoare.Nu stiu ce se intampla,jur.Durerile din pantece ,ce treptat incep a trece ma fac sa ma simt din ce in ce mai rece .Am venit insa ma simt ca dupa un drum lung .Vin catre tine dar calea imi este taiata de chipurile unor ''papusi''.Nu imi este cald!Nu imi este frig.
   Perfectiunea s-a jucat cu trupul tau depasindu-ti toate limitele.Ma astepti dincolo de acest covor rosu privindu-ma si asteptand sa fac primul pas gresit si sa ma impiedic.Ma ignori ca si cum fizic nu sunt..De fapt sunt eu.M-am saturat sa fiu prin foc,inconjurata de gheata..Nu stiu..Voi invata!Ridic privirea ,spun cuvinte line lasand diavolul din mine sa preia situatia.De acum nimic nu are sens.Ochii  sunt izvorul durerii,aici am sa sfarsesc.Te ating pe umar si tresari dupa un fior rece.
Oare iubesc?...Nu!Doar Gresesc!

5 comentarii:

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate