luni, 12 decembrie 2011

Whisper

   Stiu ca este o nebunie ,iubire...
  Prinde-ma in timp ce cad.Spune-mi ca vei fi aici cand totul se va termina .Spune-mi ca nimic niciodata nu ne va putea desparti pentru ca esti ingerul meu.Sopteste-mi.Lasa-ma pentru cateva secunde sa vorbesc cu atomosfera mea pentru ca vreau ceva mai mult..sii..stii?Acest adevar ma duce la nebunie.Stiu ca te pot oprii doar in momentul in care voi cadea eu in mine.Heii...Nu te intoarce cu privirea.Nu intra in durere.Ma voi aseza linistit pe banca pe care pentru prima oara ti-am putut atinge cu caldura fruntea si ti-am putut impletii suvitele tale pe cand te-ai trezit la realitate.Voi astepta momentul in care ma voi simti pregatit sa trag cu putere in pieptul meu fumul imobilizat cu frica.Nu incerca sa ma ascunzi de lumina lunii .Nu iti inchide ochii pentru ca lucrurile nu vor disparea oricat ti-ai dori asta.Nu imi inchide lumina in care atata timp am fost treaz..in care incetul cu incetul am murit .
  Nu sunt speriat atata timp cat stiu ca vei astepta sfarsitul pe trotuarul ingerilor cazuti la picioarele mele.Zacand langa mine ma tem de pericol.Sa ma predau?Cu ce sa incep?
Am incercat sa spun multe si nu am reusit.Te voi inabusi cu pasiunea mea si singura in pericol este chiar inima ta.Da-mi mana.Pictez vorbe, sunete, cu-o pensula rupta.Coloreaza-mi sufletul.Cu dintii inclestati picteaza fum in privelisti.Voi incerca sa ies din umbra.Sunt in pericol doar ca exist.
Imi intelegi soaptele?Opreste-ma din delir.In loc sa stau jos,tot ce fac este sa alerg imprejur.Zboara departe de aici cu mine si strange'ma in brate.Ce inseamna toate astea?
   Am intrecut masura,copilo.Nu vezii?Esti doar o parte din mine.Mi-as dori sa am perechea ta de aripi,rasaritul sa-mi deschida ochii.Cateodata imi doresc sa fiu tu.Acea copila mica printre atatia oameni mari ranjind la fiecare raza de soare..O nu...doar mi-as dori.
Stop,admit ca gresesc.Imi pare rau..Exact ca un tatuaj.Te voi avea mereu.Nu pot pierde timp asa ca da-mi un moment.Nimic din ce am construit nu poate fi stricat.Avem nevoie de protectie.Esti inca parte din tot ce fac.
Doar pentru ca m-am saturat ,singur..

3 comentarii:

  1. :-< Imi pare atat de rau, se observa clar ca ai o stare foarte proasta. O sa fie bine, trebuie sa ma crezi. Suntem langa tine, nu o sa scapi asa usor de noi. Orice ar fii, suntem aici. Si stii ca orice problema ai avea..o sa fiu mereu cu tine! Te iubesc, ai grija de tine..

    RăspundețiȘtergere
  2. Atat de multe ganduri si sentimente ravasesc in postarea.Foarte frumos tot ce-ai descris..insa ai incredere mereu vei avea aceea protectie din partea cuiva,nu se stie de unde dar va fi acolo.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. O picatura de tristete ai adaugat din nou in aceasta cupa plina de cuvinte, care asteapta sa fie savurate de cititor, dar oricum...minunata postarea. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate