vineri, 10 februarie 2012

Why ?

   Incotro se uita acum acei ochi stinsi ce-i are?Am auzit ca el canta un cantec de leagan.Am auzit ca il canta cu atata pasiune.S-a ascuns .Niciodata nu m-a lasat sa il vad intotdeauna incercand atat de greu sa isi pastreze calmul.Te-am dezamagit sau te-am abandonat?Da,am vazut ca erai orbit si am stiut dintotdeauna ca eu am castigat.Ti-am purtat atata timp sufletul in noapte .Te-am vazut si plangand .Ti-am vazut zambetul si te-am vazut dormind pentru o vreme.Dar de fapt acel cantec de leagan era al meu. 
  Am auzit ca l-a pecetluit cu-n sarut.Cand cineva pare a fi prea bun ca sa fie adevarat ,asa este.Mi-e greu sa ascult o multitudine de ideii cand de fapt niciuna nu imi apartine.Am avut prea multe ganduri dezorientate pentru a mai fi in stare sa reactionez ..Si mai sunt atatea lucruri pe care le-am pierdut pe parcurs.Am refuzat sa cred sentimentele ce le-am impartasit.Acum toate capata sens.Dar de fapt sarutul lui imi apartinea mie.
  Am auzit ca fata ei era alba ca picaturile ploii si ochii ei infloreau numai vara.Am putut vedea cum in final a realizat ziua in care a plans.Ea l-a atins mai bine decat mine.L-a privit cand adormea .I-a aratat toate acele lucruri pe care obisnuia sa mi le arate mie..Ma intreb daca ea il face sa zambeasca.Asa cum el obisnuia sa imi zambeasca mie.Sper ca ea nu il face sa rada pentru ca rasul lui imi apartine. 
   De ce m-ai dorit atat de mult ca acum sa ma inlocuiesti?

17 comentarii:

  1. " De ce m-ai dorit atat de mult ca acum sa ma inlocuiesti?" asta ma intreb si eu in fiecare zi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate ca nu l-ai ranit atat de mult precum tu crezi c-ai facut-o..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru că poate şi tu, la rândul tău, l-ai înlocuit de mult:P!
    Dacă nu, nu-i bai, îl înlocuieşti'tu, ţine de timp!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ma inlocuit, ma lasat pur si simplu sau ne-am lasat...

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru ca toti pleaca,unii poate prea devreme:),cat despre ultima ta intrebare,asa sunt unii oameni lupta pentru a obtine ceva si cand au reusit nu li se mai pare important:-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Poate nu erai tu ceea ce cauta el! Si oricum in ultimul timp incep si eu sa nu mai inteleg cat mai multe :)) Intr-un final se va rezolva si asta...o mana o spala pe cealalta :)

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate