miercuri, 4 iulie 2012

Tears still drip sore

   Am fost si eu acolo.In locul unde dupa atatia ani am invatat sa alung teama ,unde orice alegere imi parea gresita sau pur si simplu neacceptata de societate ,unde o luam de la capat,din nou !Apoi a aparut el.Am fost acolo sa vad prin ce a trecut.Si acum imi amintesc mirosul lui intepator.Il ascultam.Eram cea cu care incerca sa-si dea seama daca va mai exista cineva care l-ar putea cunoaste vreodata cu adevarat.Am fost prieteni pana cand am crescut,pana in momentul in care amundoi ne-am maturizat..sau cel putin asa credeam M-a luat apoi si m-a bagat intr-un sertar..Am incercat de nenumarate ori sa-i atrag atentia,sa-l fac sa ma vada ,sa incerc sa trec peste toate celelalte,sa ma i-a,sa ma stearga cu o carpa de praf si sa imi mai povesteasca despre ce a facut el intre timp.Nu l-au interesat dorintele mele,nici nu mi le-a ascultat pe toate.Era ca si cum in tot acest timp am fost blocata in viteza a doua,cand nu a fost ziua mea,saptamana mea,luna mea sau chiar anul meu.Mi-am dat seama ca pentru el ajunsesem o pierdere de timp.M-a luat de mana si m-a aruncat intr-un alt loc ,mai intunecat ,in spatele mai multor carti,un loc mai greu de gasit.Acolo am ramas.In dimineata aia puteam sa jur ca inca ii simteam mirosul parfumului sau peste tot,ca incearca sa dea de mine si sa afle ce fac.Si-a adus aminte unde m-a abandonat ,m-a pus pe birou,m-a rasfoit fila cu fila timp de cateva minute si am realizat ca era singura persoana care stia cum este sa fie ca mine..neajutorata.Auzeam ceasul din perete cum tipa la el si il certa moracanos spunandu-i ca nu mai este timp ,ca si-a pierdut sansa.I-a incetinit respiratia ,a pus mana pe un pix si a inceput sa-si scrie regretele,la inceput cu scrisul lui cat`un purice ,apoi a devenit din ce in ce mai mare si apasat.
 Mi-a ranit fiecare foaie ,indoinu-i colturile.Eram sigura ca intr-un final voi vedea dare de sange pe pagini.Dar,nu a fost deloc asa.A rezistat si mi-a dovedit cat de curajos e .Nu i-a ajuns.Nu era multumit de toate astea.Nu era suficient.A inceput sa-mi rupa paginile una cate una,sa-ma privesca cum tanjestc dupa liniste..sa-ma privesca cum ma chinuie.Sa-ma faca sa regret ca nu am darul vorbirii...Astepta un sunet .Orice scancet care sa-i spuna sa se opresca ,pentru ca-mi facea rau.Nu a auzit asa ca a continuat.
  Nu i-a luat mult.Erau cateva pagini pe care nu s-a putut abtine sa nu le sfasie.Furia insa nu disparuse.L-am privit cateva secunde si il usturau ochii si cum lacrimile incepeau sa-si faca loc.Lacrimi de furie.Un simplu jurnal ,un simplu morman de file poate fi mai controlat decat un om.Mi-a manzgalit ceva pe coperta si m-a aruncat in partea opusa a camerei.N-am avut nicio reactie.Ma asteptam la absolut orice din partea lui.Am asteptat jos,pe podeaua rece ,pana cand a venit la mine si m-a strans in brate.Il cunosteam atat de bine.De atunci parfumul foilor care-au mai ramas ,este din ce in ce mai dulce.
   

32 de comentarii:

  1. E ceva de genu, "of tu frumoasa amintire:X". Stii asemanator cu poza aia si textul de sub ea:"Plangi? Nu mi-a intrat o amintire in ochi8->"
    Ramai tare si mai ales optimista, vei avea parte de ceva si mai frumos/intens pe viitor cred eu

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cand recitesc un jurnal vechi rad. Rad mult :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceeasi reactie am avut-o si eu cand mi-am recitit vechile postari de pe la inceputul blogului :))

      Ștergere
  3. Deseori oamenii care ne sunt cei mai dragi,procedeaza asa cum nu ar fi facut-o nici cel mai mare dusman.Niciodata nustii la ce sa te astepti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cel mai rau lucru la oameni ? Oricat i-ai cunoaste, vin in momente in care chiar nu stii la ce sa te astepti de la ei, chiar nu stii cum vor reactiona si asta ne inspaimanta, uneori, putin. Sau putin mai mult :))

    RăspundețiȘtergere
  5. imi plac e cum ai scris.
    e trist ca e asa...
    cunosti o persoana care este totul, care te completeaza si brusc ceva se rupe si deveniti niste straini...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte tare ce ai zis tu, si anume gasirea unei persoane care sa te completeze, prea multe persoane cauta o persoana asemenea lor si cred ca gresesc. Insa daca se ajunge la acel ceva care sa duca la rupere..cred ca nu era o completare perfecta ci doar ceva foarte apropiat:)parerea mea...

      Ștergere
    2. Insa si prea putine sunt persoanele care intradevar gasesc pe acel cineva care sa le completeze.

      Ștergere
  6. Am tinut si eu un jurnal,anul trecut prin perioada aceasta,dar m-am plictisit repede de el...:d
    Cu ajutorul jurnalului poti retrai amintirile ori de cate ori vrei,ai scris superb.Te pup dulce,o zi faina!:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti atat de geniala ,dai viata cuvintelor atat de frumos,mi-a placut foarte mult! <33

    RăspundețiȘtergere
  8. E chiar aiurea cum se intampla totul nu? Frumos si dintr-o data se rupe totul...

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai un stil aparte de-a descrie faptele intamplate sau relatate din imaginatie .m-am gandit ca daca ai avea timp ,poate ne-ai scrie si noua o poveste :o3,caci te pricepi.
    Si iti multumesc pentru sfat>:D<.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa sti ca m-am gandit la asta :d si cred ca am sa scriu una.:*
      Pss:Oricand >:d<

      Ștergere
  10. Întotdeauna e bine să-ţi alungi şi să-âi înfrunţi temerile!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cred ca cel mai tare au durut acele mazgalituri, ele te pregateau pentru durerea definitorie: ruptul paginilor. Si nu. Nu a mai durut atat de tare, deja incepeai sa devii imuna la orice urma de durere din partea lui.. macar in aparenta ..

    RăspundețiȘtergere
  12. De data asta mai lasat fara cuvinte, postarea exprima atatea din sentimentele meleX_X, superb oricum si sper ca lacrimile sa se opreasca:D succes:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sper asta.Si sper si tu sa fii bine >:d<

      Ștergere
    2. Acum sunt bine, cred ca a functionat metoda aia cu sageata, am reusit sa-i atrag putin atentia chiar si de la cateva mi de km departare, " mersy cupidon" , sper ca si problema ta cu puiul de geniu sa se rezolve curand:D

      Ștergere
  13. Sunt speechless .. mi-a placut muuult ce ai scris :)

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate