sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Si cum te iubeam..

-Nu-ti amintesti ? Cum a fost ?

A privit pentru cateva clipe nedumerita tavanul ,apoi ,dandu-si o suvita de par din ochi lua prima scrisoare cu inima tremurand si gandurile imprastiate aiurea,la fel ca si emotiile sale.

-Dar cum te iubeam..chiar daca am avut sentimentul ca mi-a fost aruncata inima la cosul de gunoi.Ma apasa moral.Ma zdrobea un gol imens.Contrar asteptarilor mele,rana nu s-a vindecat..dimpotriva..s-a extins cu fiecare greseala,lacrima si revedere.Dar am iertat .Am iertat pentru ca asa am simtit.Fara sa pun in balanta daca ar trebui sau nu ar trebui ,ar merita sau nu ar merita.Doar am iertat.Si nu.Nu e bine sa ierti.Nu pe oricine si oricand.Nu e bine sa speri in oameni.


Ii privi ochii albastrii si chipul palid,analizandu-i trasaturile si zambetul de pe buze.Se rezema cu capul de umerii lui si sopti incet:

-A fost greu,stii?A fost greu si va fi..E viata mea.Si sunt mai mult ca sigura ca ma intelegi ,oricat de putin ai faceo..Am invatat sa le accept si sa le traiesc exact asa cum sunt ele.Ma rezum la a duce dorul vechiului "eu si el",a-l accepta pe cel din prezent si a spera ca viitorul tau va avea ceva din ce avea cand ne-am cunoscut..Ah !As putea zice multe.Dar ma rezum la a zice ca ma simt singura .

Cu bratele petrecute peste umerii lui,ii fusese usor sa creada ca totul va fi altfel si ca poate schimba lumea.

-Si intr-o buna zi trecem peste,dar asta nu schimba cu nimic ca am fi putut avea totul.spuse ea ,calma.


15 comentarii:

  1. Imi place ca e calma, imi place ca ea pare puternica <3 .. imi place cum scrii..

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare totul asa de calm dupa mult timp in care a fost doar agitatie, pare totul atat de linistit..

    RăspundețiȘtergere
  3. Simt în râdurile acestea o linişte care de foarte mult timp nu m mai fost citită.
    >:D<.De multe ori însă...

    RăspundețiȘtergere
  4. :| . without words . :| pot sa spun doar ... ptiiiu . chiar nu am ce sa spun . nu imi ies cuvintele . m-ai impresionat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca fiecare se regaseste intr-un fel sau altul in postarea asta.. Oricat de mult ai iubi trecutul trebuie sa traiesti in prezent..

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate