sâmbătă, 27 aprilie 2013

De ce nu iubim persoanele care ne iubesc?

  
    Pentru ca am fost atat de ocupata sa tin langa mine persoane care nu ma meritau,incat nu mi-a mai pasat de restul.Pentru ca am ales sa imi pun sufletul pe tava unor persoane care pur si simplu nu dau un ban pe mine si pe sentimentele mele.Pentru ca am vrut un singur EL care cica ma iubea,in locul unui alt EL care imi demonstra tot timpul.Pentru ca am refuzat sa cred ca imi poate fi mai bine in bratele persoanelor pe care le iubesc (iar ele nu),decat in bratele celor care ma iubeau.Pentru ca asa suntem noi oamenii,iubim persoane care nu ne iubesc..persoane carora putin le pasa..persoane care ne ignora ,pe cand altii si-ar dori sa aibe ocazia sa ne priveasca in ochi si sa ne vorbeasca..Pentru ca uneori,chiar si cei care ne iubesc nu stiu sa ne-o demonstreze,lasandu-ne sa ne aruncam in bratele altora,traind cu impresia ca nu exista nicio sansa sa ne saturam si sa ne cautam fericirea in alta parte.Da,persoane care ne iubesc,dar au impresia ca nu este nevoie de fapte...si dupa ce ne dau libertate,isi dau seama ca ne-am pierdut si ca ne vor inapoi..Pentru ca ne dam seama de ceea ce aveam langa noi,d`abea atunci cand pierdem...

8 comentarii:

  1. Da.Şi pierdem enorm cu chestia asta.Pentru că noi ne axăm pe nilte fraieri care în realitate sunt doar în plus...

    RăspundețiȘtergere
  2. E natura umana. nu puteam sa ne schimbam, e imposibil.

    RăspundețiȘtergere
  3. La momentul potrivit fiecare ne vom intalni cu persoana potrivita:), deci nu trebuie sa ne facem griji:).

    RăspundețiȘtergere
  4. E ca si cum te-ai intreba de ce nu ne iubesc persoanele pe care le iubim.Si niciun raspuns plauzibil nu-ti rasuna in minte...

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate