duminică, 7 iulie 2013

A devenit atât de special încât, îmi e de ajuns o zi, să nu vorbesc cu el ca să mă simt pierdută



-Sunt curioasa cand ti-ai dat seama ca ma iubesti…

-Cand te vedeam in poze cu altul..un altul care nu eram eu; cand te sunam din 5 in 5 minute si raspundea El; cand imi pierdeam zile la rand plangand pentru ca nu aveam cu cine sa ma uit la filme romantice sau pentru cine sa stau noaptea treaz ; cand nu aveam pe cine sa mai iau in brate si sa sarut..si am incercat sa te inlocuiesc cu altele,dar mi-a fost aproape imposibil .Si dupa o zi de munca obosit,nu era nimeni care sa ma trezeasca dimineata in pupici si muscaturi.Nu era nimeni acolo care sa ma gadile si sa ma trezeasca..Mi-am dat seama cat te iubesc in momentul in care nu-mi mai suna telefonul din 10 in 10 minute,sau daca suna ,nu suna cine trebuia.Nu ma mai certa nimeni si nu se mai contrazicea nimeni cu mine.Nimanui nu-I mai pasa daca imi pierdeam prea multe ore afara sau daca mancasem in ziua respectiva.Mi-am dat seama ca te iubesc atunci cand ai plecat asa pur si simplu…cand ne certam si simteam cum bucati din mine mor ; cand toti ma intrebau de tine ,iar eu ridicam din urmeri sau cand mama imi spunea ca ii este dor de tine si ca te asteapta pe la ea ; cand trebuia sa tin totul pentru mine..nu le puteam spune prietenilor pentru ca nu m-ar fi inteles oricum..si pentru ca m-ar fi numit prost pentru ca sufar pentru o pi*da..Singura cu care as fi putut vorbi erai tu..

-Ce te face sa crezi ca mie mi-a fost usor ? Am fost cu El ,doar ca sa ma razbun..sa vezi si tu cum e sa suferi si sa nu poti face nimic..Poate ca nu a fost drept,dar daca asta era singurul mod in care il puteam regasi pe vechiul tu,atunci merita sa incerc..Ciudati suntem ,noi,oamenii..

-Eu am fost prost,nu ciudat.Nu te-am iubit cand trebuia si aveai nevoie..a trebuit sa te pierd sa vad ce mult insemni..Ma intreb ce s-ar fi ales de mine daca nu m-ai fi iertat..si daca nu m-ai fi primit din nou la tine-n brate…

4 comentarii:

  1. Ce mi-aş dori să-mi spună el asta.Eşti o norocoasă..pe când eu...

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Dacă nu este decât un alt discurs siropos pentru a te recâștiga , mă bucur că a reușit să-și dea seama cât de importantă îi poți fi . Să speram că merită șansa asta . >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Heii,ma bucur ca i-a revenit mintea la cap si sper sa fie totul bine si sa fiti fericiti,chiar meriti:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce emotionant...si da, ai dreptate, noi oamenii suntem ciudati!
    Take care! :*

    RăspundețiȘtergere

How do you run away from the things that are in your head?

Persoane interesate